Blog

U dosta razgovora tokom nekoliko prethodnih vikenda o važnosti video sadržaja za biznis, vukla se jedna zajednička nota – „Video je bitan, ali j… ga, treba baš puno para za njega.“ U protekle dve nedelje sam imao prilike da odem na dve konferencije, Konverziju u Banja Luci i Digitalk u Zrenjaninu, i ono što mi je uhvatilo pažnju jeste činjenica da je na velikom broju stručnih predavanja pomenut video kao veoma bitan alat...

Promotivni video ili promo video je jedan on najlakših i najinteraktivnijih načina kojima biste mogli privući potencijalnog kupca. Zapravo, suština je jako jednostavna, velika većina ljudi lakše upija informacije kad su im sva čula stimulisana, kada se nešto dešava ispred njihovih očiju i navodi ih da vam u potpunosti pruže pažnju.Sama popularnost kako sajtova poput Youtube-a, tako drustvenih mreža kao što su Tik-Tok i Snapchat, nam dokazuje koliko je velika većina...

Ljudi iz oblasti audio i video produkcije (kao i svih ostalih delatnosti) širom sveta rade po raznoraznim modelima i u bezbroj kombinacija organizacije radnog vremena i prostora. Počevši od rada u smenama, do preduzetnika koji sami sebi određuju radno vreme, pa do kliznog radnog vremena sve do rada po projektu.Isto važi i za prostor, pa tako imamo ljude koji rade od kuće, u kafićima, u habovima, iznajmljenim kancelarijama, bibliotekama i slično…...

Šta se dešava kada progreši… Stop. Idemo ponovo! Šta se dešava kad pogrešite dok slimate… Stani, stani… Ajmo ispočetka, koncentriši se! Šta se dešava kad pogrešite dok snimate, ili vam prosto nadođe inspiracija da improvizujete i potpuno u duhu toga što snimate ili u nekom liku u kom se u tom trenutku nalazite izmišljate dalji tekst ili kreirate situaciju koja možda čak završi u finalnom proizvodu? Ako ništa drugo, vi i...

Dobili ste zadatak da događaj sa 30 i kusur ljudi, koji traje 9 i više sati, strimujete na YouTube na primer. Nikakav problem, uposlićete svoju vrhunsku opremu koju inače koristite za snimanje, povezati sve preko računara i OBS-a i strim će izgledati besprekorno. Ali, pored strima, klijent recimo traži da se napravi i reportaža sa istog tog događaja. Da se snime učesnici, da se odvoji nekoliko njih i snimi intervju u...

Postoje klijenti koji će vam se javiti sa željom da napravite video, ali zbog beskonačno mnogo različitih faktora, neće biti u mogućnosti da vam dostave materijal ili da vam omoguće da traženi materijal snimite. Tada ćete morati da se oslonite na nešto što se u poslu, na dobrom starom srpskom jeziku zove “stock footage”. U ovoj epizodi pričamo o tome kako da dođete do takvog materijala, o različitim biznis modelima platformi...